Porsche 992 Forum banner

Jakie ciśnienie w oponach utrzymujesz?

25K views 38 replies 15 participants last post by  Broomhilda  
#1 ·
Zdaję sobie sprawę, że na wewnętrznej stronie drzwi kierowcy znajduje się naklejka z wytycznymi dotyczącymi ciśnienia w oponach, ale moim zdaniem są one za wysokie. Byłyby to MAKSYMALNE zalecane ciśnienia w oponach, to nie jest ciśnienie w oponach, które jest najlepsze dla komfortu, prowadzenia i/lub zużycia opon.

Przypuszczam, że większość będzie jeździć z ciśnieniem około 33 z przodu / 38 z tyłu na zimno.

Kiedy przejąłem mój 992 zeszłego lata, byłem zaskoczony, widząc ciśnienia 29/32. Zwiększyłem to o kilka PSI z przodu i z tyłu i uznałem to za dobry kompromis na kiepskich drogach Montrealu.

Nie mogę się doczekać, aż w ten piątek wyjmę mojego 992 z przechowalni i jestem ciekaw:

1. Jakie było ciśnienie w oponach przy odbiorze?
2. Jakie PSI utrzymujesz w swoich oponach?
 
#2 ·
Zdaję sobie sprawę, że po wewnętrznej stronie drzwi kierowcy znajduje się naklejka z wytycznymi dotyczącymi pompowania opon, ale moim zdaniem są one za wysokie. Byłyby to MAKSYMALNE zalecane ciśnienia w oponach, to nie jest ciśnienie w oponach, które jest najlepsze dla komfortu, prowadzenia i/lub zużycia opon

Przypuszczam, że większość będzie jeździć z ciśnieniem około 33 przód / 38 tył na zimno

Kiedy zeszłego lata objąłem w posiadanie mojego 992, byłem zaskoczony, widząc ciśnienia 29/32. Zwiększyłem to o kilka PSI z przodu i z tyłu i uznałem to za dobry kompromis na kiepskich drogach Montrealu

Nie mogę się doczekać, aż w ten piątek wyjmę mojego 992 z magazynu i jestem ciekaw:

1. Jakie było ciśnienie w oponach w momencie dostawy?
2. Jakie PSI utrzymujesz w swoich oponach?
Prince, nie mam pojęcia, jakie było ciśnienie przy odbiorze, ale obecnie 33 z przodu i 38 z tyłu. Czy to już piątek! Nie owijaj go wokół drzewa!
 
#7 ·
Zeszłej jesieni miałem 36/40psi. Ku mojemu zaskoczeniu, kiedy wiosną wyjechałem samochodem, było 27/31psi. Napompowane do 36/40. Ostatnio jest zimno na zewnątrz, a jazda po kiepskich drogach jest trochę szorstka.
Brzmi wysoko...jak dla mnie. Nie obwiniaj wszystkiego za kiepskie drogi. LOL! Myślę, że będziesz zaskoczony, jak jakość jazdy zmienia się z wyższego PSI na niższe ciśnienie. Ale lubię płynną jazdę...
 
#18 ·
Ojej! Chyba doszło do nieporozumienia z moim facetem i jego chłopakami 🥵

Mimo to jazda wcale nie była nieprzyjemna. Poczekam kilka dni, żeby zobaczyć, kiedy będzie zimno, ponieważ jestem naprawdę zaskoczony jazdą i prowadzeniem przy tak wysokich liczbach. Ostatecznie obniżę ciśnienie w oponach z przodu i z tyłu, ale może nie tak bardzo, jak początkowo myślałem.
 
#19 ·
Ojej! Chyba doszło do nieporozumienia z moim facetem i jego chłopakami 🥵

Mówiąc to, jazda wcale nie była nieprzyjemna. Poczekam kilka dni, żeby zobaczyć, jak będzie na zimno, ponieważ jestem naprawdę zaskoczony jazdą i prowadzeniem przy tak wysokich liczbach. Ostatecznie obniżę ciśnienie PSI z przodu i z tyłu, ale może nie tak bardzo, jak początkowo myślałem

View attachment 2760
Tak, zmień to!
 
#26 ·
Zdaję sobie sprawę, że po wewnętrznej stronie drzwi kierowcy znajduje się naklejka z wytycznymi dotyczącymi ciśnienia w oponach, ale moim zdaniem są one za wysokie. Byłyby to MAKSYMALNE zalecane ciśnienia w oponach, to nie jest ciśnienie w oponach, które jest najlepsze dla komfortu, prowadzenia i/lub zużycia opon

Podejrzewam, że większość będzie jeździć z ciśnieniem około 33 przód / 38 tył na zimno

Kiedy zeszłego lata wszedłem w posiadanie mojego 992, byłem zaskoczony, widząc ciśnienie 29/32. Zwiększyłem to o kilka PSI z przodu i z tyłu i uznałem to za dobry kompromis na kiepskich drogach w Montrealu

Nie mogę się doczekać, aż w ten piątek wyjmę mojego 992 ze schowka i jestem ciekaw:

1. Jakie było ciśnienie w oponach w momencie dostawy?
2. Jakie PSI utrzymujesz w swoich oponach?
Dla mojego 2022 Turbo S Lightweight z OEM Pirelli PZero NA
Dealer zmienił ustawienie menu na COMFORT i ustawił ciepłe ciśnienie na 33 38
Następnie… na dzień na torze mój przyjaciel, który jest właścicielem dużego niezależnego sklepu P i jest głównym instruktorem jazdy POC w SoCal i byłym zawodowym kierowcą wyścigowym P, powiedział, że na torze 32 -33 gorące kwadratowe, co jeździłem niedawno na torze Willow Springs, co działało dobrze
To gorące ustawienie toru zaskoczyło mnie, ponieważ 32 kwadrat to to, co jeżdżę na gorąco na dni torowe w moim McLarenie 600 LT i moim Corvette GS z półslickami Goodyear 3R DOT
 
#39 ·
Dla mojego 2022 Turbo S Lightweight z OEM Pirelli PZero NA
Dealer zmienił ustawienie menu na COMFORT i ustawił ciepłe ciśnienie na 33 38
Następnie… na dzień na torze mój przyjaciel, który jest właścicielem dużego niezależnego sklepu P i jest głównym instruktorem jazdy POC w SoCal i byłym profesjonalnym kierowcą wyścigowym P, powiedział, że na torze 32 -33 gorące kwadraty, które jeździłem ostatnio na torze Willow Springs, co działało dobrze
To gorące ustawienie toru zaskoczyło mnie, ponieważ 32 kwadraty to to, co jeżdżę na gorąco na dniach na torze na moim McLarenie 600 LT i moim Corvette GS z półslickami Goodyear 3R DOT
Aktualizacja :
Dla Turbo S: tor gorący 34 ft 37 z tyłu na oponach ulicznych Goodyear F1 R został mi polecony przez jednego z najszybszych trenerów kierowców Porsche w Kalifornii
 
#27 ·
Mój C2S ma na liczniku 994 mile. Poznaje swój samochód, a nowym celem jest Ciśnienie w oponach.

Ciśnienia ustawione przez dealera (38 przód / 46 tył) to te, na których jeżdżę od momentu odbioru. Jest dla mnie trochę twardo.

Na początku nie rozumiałem opcjonalnych pól wyboru dla Pełnego obciążenia i Ciśnienia komfortowego w menu PCM... Ustawienia / Pojazd / Monitorowanie ciśnienia w oponach. Po pogrzebaniu odkryłem zalecenia dla każdej opcji, naciskając "Odchylenie ciśnienia" w tym samym menu.

Jestem ciekaw, jak inni mają to ustawione w PCM.
  • Etykieta na drzwiach 37 przód / 45 tył

  • Ciśnienie komfortowe i Pełne obciążenie NIE wybrane: 33 przód / 38 tył
  • Ciśnienie komfortowe wybrane: 29 przód / 32 tył
  • Pełne obciążenie wybrane: 36 przód / 45 tył
  • Wybrane zarówno Ciśnienie komfortowe, jak i Pełne obciążenie: 33 przód / 38 tył
 
#28 ·
Mój C2S ma przejechane 994 mile. Poznaje swój samochód, a nowym celem jest Ciśnienie w oponach.

Ciśnienia ustawione przez dealera (38 przód / 46 tył) to te, na których jeżdżę od momentu odbioru. Jest to dla mnie trochę twarde.

Na początku nie rozumiałem opcjonalnych pól wyboru dla Pełnego obciążenia i Ciśnienia komfortowego w menu PCM... Ustawienia / Pojazd / Monitorowanie ciśnienia w oponach. Po zabawie odkryłem zalecenia dla każdej opcji, naciskając "Odchylenie ciśnienia" w tym samym menu.

Jestem ciekaw, jak inni to ustawili w PCM.
  • Etykieta na drzwiach 37 przód / 45 tył

  • Ciśnienie komfortowe i Pełne obciążenie NIE wybrane: 33 przód / 38 tył
  • Ciśnienie komfortowe wybrane: 29 przód / 32 tył
  • Pełne obciążenie wybrane: 36 przód / 45 tył
  • Wybrane zarówno Ciśnienie komfortowe, jak i Pełne obciążenie: 33 przód / 38 tył
Twoje ciśnienie w oponach jest za wysokie, a jazda prawdopodobnie bardzo twarda. Mój dealer ustawia je na 29F/32R w trybie komfortowym, ale to prawie jak Lexus!!!😂 Wolę 32-33F/37-38R
 
#32 ·
Mam mojego .2 od około 4 tygodni. Opony miały w tym czasie 29f 32r. Jazda/komfort były idealne. Właśnie zmieniłem na 33f 38r (co wciąż jest poniżej najniższej liczby na słupku drzwi), ale jeszcze nie jeździłem. Zaktualizuję, jeśli będzie to warte uwagi, gdy już to zrobię.

W związku z tym przednie koła głośno przeskakują podczas skręcania na pełnym skręcie - do przodu lub do tyłu - więc może to rozwiąże ten problem. A może to „funkcja” 992.
 
#38 ·
Mam mojego .2 od około 4 tygodni. Opony miały w tym czasie 29f 32r. Jazda/komfort były w porządku. Właśnie zmieniłem na 33f 38r (co wciąż jest poniżej najniższej liczby na słupku drzwi), ale jeszcze nie jeździłem. Zaktualizuję, jeśli będzie to warte uwagi, gdy już to zrobię.

W związku z tym przednie koła hałasują podczas skręcania na pełnym skręcie - do przodu lub do tyłu - więc może to rozwiąże ten problem. A może to „funkcja” 992.
Przeskakiwanie, które odczuwasz na zimnych oponach podczas wjeżdżania/wyjeżdżania z podjazdu z pełnym skrętem, to geometria Ackermanna. Całkowicie normalne.
 
#33 ·
Zdaję sobie sprawę, że po wewnętrznej stronie drzwi kierowcy znajduje się naklejka z wytycznymi dotyczącymi ciśnienia w oponach, ale moim zdaniem są one za wysokie. Byłyby to MAKSYMALNE zalecane ciśnienia w oponach, to nie jest ciśnienie w oponach, które jest najlepsze dla komfortu, prowadzenia i/lub zużycia opon

Przypuszczam, że większość będzie jeździć z ciśnieniem około 33 przód / 38 tył na zimno

Kiedy zeszłego lata wszedłem w posiadanie mojego 992, byłem zaskoczony, widząc ciśnienia 29/32. Zwiększyłem to o kilka PSI z przodu i z tyłu i uznałem to za dobry kompromis na kiepskich drogach Montrealu

Nie mogę się doczekać, aż w ten piątek wyjmę mojego 992 ze schowka i jestem ciekaw:

1. Jakie było ciśnienie w oponach w momencie dostawy?
2. Jakie PSI utrzymujesz w swoich oponach?
CH61 Mam 992 Turbo S Lightweight, którym dużo jeżdżę po torze
Na tor z OEM Pirellis lub Goodyears GORĄCO nie więcej niż 34 przód 36 tył Właściwie 32 34 gorąco też wydaje się dobre
Na drogach, w zależności od tego, jak nierówne są nawierzchnie, większość właścicieli lubi nie więcej niż 36-38 dla komfortu
Tradycyjny rozkład 4 funtów nie jest naprawdę konieczny
Po prostu całkowicie zignoruj szalone, wysokie liczby na drzwiach